Head Leftانجمن جوملا فارسی، مامبو فارسیHead Right
spacer gif
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
prev
next

از حداکثر امنیت لذت ببرید

یکی از اصلی ترین دغدغه های برنامه نویسان و گسترش دهندگان متخصص سیستم های جوملا و مامبو، امنیت می باشد. این سیستمها بطور مداوم تست و بررسی می شوند و در صورت وجود حفره های امنیتی بلافاصله بسته ی بروزرسانی برای آنها منتشر می شود.

در کمتر از یک روز مالک سایت شوید

با استفاده از سیستمهای مدیریت محتوای مورد پشتیبانی تیم مامبولرن در کمتر از یک روز - رایگان - مالک یک سایت با تمام امکانات شوید.

با امکانات متنوع، سایت خود را گسترش دهید

با استفاده از دهها افزونه ی رایگان و تجاری جوملا و مامبو به امکانات سایت خود بیافزایید. افزودن این امکانات به سادگی نصب یک نرم افزار روی کامپیوتر شماست. هر آنچه که ممکن است سایت شما نیاز داشته باشد در این افزونه ها یافت می شود، از سیستم های ساده همچون نظر دهی کاربران تا سیستم های پیچیده ای همچون رزرواسیون و پرداخت آنلاین.

مدیر سایت خود باشید

ما وب سایتی را برای شما آماده خواهیم کرد که مدیریت کامل آن را خود شما به دست خواهید گرفت.به کمک پنل مدیریتی سیستم مدیریت محتوا جوملا و یا مامبو شما کنترل وب سایت خود را در دست بگیرید و نیاز خود به طراح وب، برای اعمال تغییرات را از بین ببرید.

راحتی در مدیریت

هر شخصی که توانایی کار با رایانه را دارد می تواند مدیریت یک سایت جوملا و یا مامبویی را توسط سیستم مدیریت محتوا در دست بگیرد. برای مدیریت سایت نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست و تمامی مراحل توسط پنل مدیریتی تحت وب انجام خواهد شد. یک رایانه متصل به شبکه اینترنت برای مدیریت یک سایت جوملایی کافی است بنابراین شما از هر کجا می توانید سایت خود را مدیریت نمایید.

جوملا فارسی

صفحه نخست اخبار مدیریت محتوا جوملا 1.6 جوملا 1.6 بتا هم اکنون در دستان شماست

جوملا 1.6 بتا هم اکنون در دستان شماست

چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:13

جوملا 1.6 بتا هم اکنون در دستان شماستبه گزارش تیم مامبولرن بالاخره جوملا 1.6 بتا منتشر شد.
نکته ی مهم: این نسخه، بتا بوده و به هیچ عنوان برای استفاده در سایتهای در حال کار پیشنهاد نمیشود. این نسخه تنها برای ارزشیابی، مورد استفاده قرار میگیرد.

در ادامه آنچه در رسانه ها منتشر شده است را میخوانیم.
جوملا 1.6 بتا منتشر گردید – برترین سیستم مدیریت محتوا بر پایه ی زبان PHP را دریافت کرده و براحتی وب سایت های خود را ایجاد کنید.

نیویورک، 17 می 2010 – پروژه ی جوملا، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و مشهور بر پایه ی PHP که به کاربران امکان ایجاد وب سایتها و نرم افزارهای قدرتمند آنلاین را میدهد، امروز انتشار نسخه ی 1.6 بتا را اعلام کرد. جوملا 1.6 برای کنترل مبسوط روی محتوای آنلاین کاربران طراحی شده است و دارای طیفی متنوع از ابزار برای دسترسی و مدیریت وب سایت می باشد. همچنین در این نسخه شاهد ساختار سازمانی قدرتمند برای کنترل محتوا و پیشرفتهای چشم گیر بر اساس تجربه های پیشین کاربران هستیم.


Ryan Ozimek مدیر بنیاد غیر انتفاعی Open Source Matters که حامی پروژه ی جوملا نیز هست، میگوید: "انتشار جوملا 1.6 درجه ی موفقیت جامعه ی کاربری جوملا را ارتقا داده و جامعه ی توسعه دهنده ی ما را قادر میسازد تا بتوانند راهکارهای رقابتی تر و پیشرفته تری را ارائه دهند. خصوصیات و قابلیتهای جدید همچون طراحی درختی برای سطوح دسترسی، طرح بندی های معنایی XHTML و بروز رسانی الحاقات تنها با یک کلیک، جوملا را طلیعه دار طیفی از ابزار میکند که درهای جدیدی را برای تجارب آنلاین پربازده میگشاید. فرقی نمیکند که بخواهید یک سایت شخصی بسازید یا یک نرم افزار تجاری پیشرفته...جوملا 1.6 جامع ترین راهکار برای ایجاد و مدیریت قدرتمند محتوای آنلاین است."

سادگی کار با جوملا و قابلیت گسترش آن باعث شده است جوملا به محبوب ترین نرم افزار متن باز برای ایجاد وب سایت با بیشترین تعداد دانلود تبدیل شود (با بیش از 16 میلیون دانلود). جوملا برای هر سایتی مناسب است. از وب سایتهای کوچک و شخصی گرفته تا مدیریت محتوای بزرگترین وب سایتها در اینترنت همچون مجموعه سایتهای City Bank، IHOP، دانشگاه هاروارد، دپارتمان پلیس بالتیمور، Linux.com، Smart Car of America، موزه ی Museum و بسیاری دیگر.

خصوصیات کلیدی جوملا 1.6 عبارتند از:

سیستم سطوح دسترسی جدید – به مدیران اجازه ی ویرایش سطوح دسترسی را می دهد.
مدل سازمانی نامحدود – به مدیران و ایجاد کنندگان محتوا این امکان را میدهد که مجموعه های دلخواه بسازند و در تعداد این مجموعه ها و ساختار درختی آنها هیچ محدودیتی نیست.
بروزرسانی الحاقات فقط با 1 کلیک – از این طریق کاربران را قادر می سازد وب سایت خود را امن نگاه دارند.
طرح بندی های XHTML معنایی – پایه ی بهتری برای ارائه ی مطالب ایجاد میکند.

علاوه بر این، توسعه دهندگان و مجریان از ویژگی جدید جوملا 1.6 در مورد اعمال کنترل ها و سطوح دسترسی بصورت ریز و دقیق در الحاقات لذت خواهند برد. این ویژگی باعث میشود تا ایجاد نرم افزارها و الحاقات پیشرفته و تجاری برای جوملا ساده تر گردد. همچنین پیشرفتهای چشمگیر دیگری نیز در این نسخه وجود دارد از جمله استفاده مجدد از کدها و موفقیت با ارزش در تضمین پایداری واسط برنامه نویسی نرم افزارها از طریق تست مجموعه (unit testing).

Louis Landry یکی از برنامه نویسان اصلی و عضو جامعه ی جوملا میگوید: "با انتشار نسخه ی 1.6، پروژه ی جوملا روند توسعه را به یک سیکل تکرار شونده و زمان محور تبدیل میکند. این دستاورد باعث سهیل شدن تولید کدهای جدید و اطمینان بیشتر از انتشار نسخه های بروز در زمان مشخص میشود. من در مورد نسخه ی بتا بسیار هیجان زده ام و در انتظار کار با همه ی اعضای جامعه برای پالایش این سیستم هستم."

برای دریافت و کار با جوملا 1.6 به وب سایت رسمی پروژه ی جوملا www.Joomla.org مراجعه کنید.

ترجمه: رضا کبیری


warningتمامی حقوق این سایت متعلق به تیم مامبولرن است و بازنشر نوشته‌های آن به هر شکل تنها با اجازه مدیر سایت و با لینک مستقیم به مطلب مربوطه مقدور است.

عضویت در سایت

Tags
Friend Connect
اخبار مامبولرن را با ایمیل دنبال کنید
RSS

فروشگاه جوملا فارسی

ویترین بهترین های مدیریت محتوای فارسی


دانلود آخرین نسخه مامبو فارسی
دانلود مامبو فارسی
دانلود آخرین نسخه مامبو فارسیدانلود جوملا فارسی
دانلود آخرین نسخه مامبو فارسیدانلود اس ام اف فارسی

ما 82 مهمان آنلاین داریم
rounded top

طراحی وب سایت ,web design, website design - whatever you call it, with Mambolearn we guarantee a website that will amaze your clients. We have been in the internet business for over 10 years in middle east. From database websites development to Search Engine Optimization , we have what it takes to give your website the best image that money can buy!

rounded bottom

Visit us on:

Follow Us on TwitterTwitter
Follow Us on FacebookFacebook
Join Mambolearn's GroupGoogle Group

تبلیغات در مامبولرن

spacer gif
spacer gif spacer gif